Benvinguts i benvingudes

Aquestes imatges estan sota llicència 'Creative Commons Atribución-No Comercial - No Derivs', si utilitzes alguna t'agrairia que m'ho fessis saber...

divendres, 27 d’octubre del 2006

Jugant amb cargols

Masha de canonista.com, em va llençar un repte: que podia fer amb una foto seva!! Aquests són els resultats. No he dedicat gaire temps, es a dir que es poden trobar molts errors, però jo volia estudiar les diferents opcions que es podien fer editant la imatge. Agraiexo els vostres comentaris ;-)












3 comentaris:

Anònim ha dit...

Yo la imaginé como la tercera foto. Me parece que al añadir los tonos rojos, la imagen gana en textura se acentúan las sombras y gana en riqueza visual.
Muy bonito ese retoque, me imagino que masha estará contenta
Saludetes

wam ha dit...

hola xavi!
no sabia que miraves el meu blog! m'agrada que t'agrade =)
no he pujat la foto a la puli, és maca però no crec que siga bona.. li falta un barquito o algo =P
tens fotos xules, fins i tot alguna de la CAC que m'ha agradat, amb l'avorrida que estic ja de vorela XD
em passaré per ací més sovint
b7s

Anònim ha dit...

Hola Xavi!

Te doy las gracias otra vez!! ;-) El domingo he ido a hacerle más fotos a la caldera, ya te las iré enseñando.

Bicos!

Arxius del Blog