Benvinguts i benvingudes

Aquestes imatges estan sota llicència 'Creative Commons Atribución-No Comercial - No Derivs', si utilitzes alguna t'agrairia que m'ho fessis saber...

divendres, 8 de febrer del 2008

Drac




Drac, originalment carregada per xavipat.
És curiós com agraden aquests animals mitològics!!!
A grans, a petits, a orientals i a occidentals!!

Pot ser cal seguir buscant i al final trobarem la vall on encara estan amagats!!



Aquí teniu a Joe Hisaishi, autor de la banda sonora del Viatge de Chihiro, que també va de dracs i m'encanta:

2 comentaris:

Maribel ha dit...

Al meu tambien m'agraden els dracs, encara que solament els de cartró pedra...
Però la foto m'ha agradat i la música és simplement meravellosa. Bon diumenge, Xavi

Masha ha dit...

Llevo varios días viendo este drac, y pensando en escribirte algo, pero no sé muy bien lo qué...

Así que sólo te digo que me gusta. Me gusta mucho.


Bicos!

Arxius del Blog