Benvinguts i benvingudes

Aquestes imatges estan sota llicència 'Creative Commons Atribución-No Comercial - No Derivs', si utilitzes alguna t'agrairia que m'ho fessis saber...

dissabte, 1 de desembre del 2007

Més enllà dels núvols




"illa" de Montserrat, originalment carregada per xavipat.
Tothom ha volgut volar algun dia més enllà dels núvols... tenir poders com a Superman (com em diu el meu ciber-amic vipuchol) i poder canviar totes aquelles coses que no ens agraden.

Però de moment, només podem fer que les coses al nostre voltant siguin una mica millor i gaudir de les bones imatges i la bona música!!


Maribel: esta canción me hace pensar en ti.

(he tenido que cambiar de fuente, ya que la anterior estaba corrupta....jajajaja..)

6 comentaris:

Maribel ha dit...

Jo moltes vegades volo més enllà dels núvols, i l'experiència és fantastica.
I la teva foto m'ha fet volar com Superman... és preciosa...
No obstant això, la música no es pot oir... em diu que el fitxer té un error, així que a veure si ho arregles aviat, que m'he quedat amb les ganes... Un petó maco

Xavipat ha dit...

ja està arreglat!!!

Maribel ha dit...

però mira que ets ric. Mil gràcies Xavi.
Has aconseguit dibuixar-me un somriure gran.

petonets, Maribel

JP ha dit...

Muy bonita esta. Me gusta mucho.
Desde donde la hiciste?

SALUDOS

Xavipat ha dit...

Pues desde otra montaña!!! ;-)

Desde La Mola, Sant Llorenç del Munt.

JP ha dit...

jajaja

Gracias! estas fiestas me acerco ;)

Arxius del Blog